iyi niyet dendi bende baktım birisi donla gelse komşu bir bardak kahve var mı dese aklına birşey gelmez mi
biz nasıl bu hale geldik diyorsun bu ülkede yaşadığından emin misin eskiden nasıldı merak ediyorum 30 yaşındayım ben böyle birşey görmedim almanya olmasın senin dediğin ben 90 larıda biliyorum
Profil resmiyle kapıya donla gelmenin ne alakası var aydınlatır mısınız forum halkını