hatalı matalı değilsin kardeşim kimse boş yapmasın.
komsularınızla ilişkilerinizin iyi olması oldukca güzel bişey , biz yıllarca tatile giderken ne olur ne olmaz diye hem kapıcıya hemde komsumuza evin yedek anahtarını bırakırız. Kimseden ne zarar gördük ne de kimseye zarar verdik
kücükken ben defalarca kız-erkek komsularıma gittim , telefonlarını aldım , onlarla zaman gecirdim , orada uyudum.
ortada aşırı gereksiz samimiyet içeren bir durum yok. komşularınız verdiği tepki üzücü.
tabi ki herkes kızını oğlunu korumak ister ancak ortada aşırı ters bir durum yok
bu arada sizin 21 yaşında evli olmanız da üzücü :/
Konuyu acan arkadasi taniyor musun? Kendisi ile komsuluk yaptin mi? Kendisi ile yolculuk yaptin mi? Nereden biliyorsun insanlarin bos yaptigini?
1) Adamla 2 senedir komsuluk yapan adamlar bu adama guvenmemisler uyarmislar. Karisi adama guvenmemis. Senin guvenmene neden olan nedir? Kendi cocuklugunda tanistigin komsularin mi?
2) Bir gun ergen kiz cocugu sahibi olursan tum komsulara dagitabilecek misib acaba kizinin telefonunu? Sen basinda yokken disarida komsu erkekler ile alisveris yapmasina izin verecek misib kizinin?
3) Ne zaman bu hale geldik diye sormus arkadas. Hep boyleydik. Bu ulkede is arkadasinin, komsunun, arkadasinin karisi ve ergen kizi ile basinda erkek yokken zaman geciremezsin. Bu ulkede komsunun karisinin kizinij telefonunu isteyemezsin. 40 yasindayim cocuklugumdan beri eve kari koca misafir gelir evde babam yoksa adam girmezdi. Ben de evliyken eve gelirdim esim arkadaslari ile komsu kadinlar ile oturuyorsa girmezdim eve oyalanir gelirdim. Kadinlar gun yapacaklari zaman kocalarini evden gonderirler. Yani bu ulkede her zaman komsunun karisi ve kizi ile yaninda kocasi babasi olmadan vakit geciremezsin. Bu boyle degilmis gibi ergen kizla pastaneye gidip pasta secmeye calisirsaniz size anlatirlar. Amsterdamdan gelmediyseniz Turk kulturunde komsunun karisi kizi ile telefonunu isteyip alisverise gidilmeyecegini bilirsiniz. Iyi niyetli olmaniz da faketmez. Ben konuyi acan arkadasin iyi niyetini bilmiyorum. Hic tanimiyorum. Gerçekten iyi niyetli de olabilir. Ama bu arkadasi taniyan karisi ve komsulari sorun cikardilarsa asil bos yapan sen oluyorsun.