• 11-07-2019, 19:28:05
    #37
    Üyeliği durduruldu
    Konuştum evden çıkacağım dedim şimdi kocası özür diliyor
  • 11-07-2019, 19:33:26
    #38
    eskiden çocukken bayramda mahallede oturan komşulara-akrabalara el öpmeye gider hem şekerimizi çikolatamızı yer hemde 3-5krş para toplardık. şimdi zaman çok kötü..
    çocuğum yok fakat olsa bu tür faaliyetlere kesinlikle yollamam. gel sana çikolata vereyim ama kutusu içeride kalmış diyerek.. neyse..
  • 11-07-2019, 19:44:57
    #39
    O yaşta bir kızım olmadığı için insanların kendi iç dünyalarındaki tedirginliklerini anlamam imkansız. Kendilerine göre tedbir almış olabilirler, hoş karşılamıyor olabilirler. Fakat bunu bu kadar samimi iken eşinize yaşanan ilk olayda dile getirmeleri hoş olmamış.
    İnsanların görüşleri hak verirsiniz ki aynı olmuyor. Birileri haremlik- selamlık otururken birileri bunun tam zıttı yaşam sürebiliyor. Haremlik - selamlık oturan arkadaşlarım da var ve bunu kişisel algılamıyorum. Yani birisi sizin tarafınızdan kızının numarasının alınmasını istemiyor diye kişiselleştirmek doğru değil.
    Kişisel bir olay olarak algılandığında dünden bu yana kendine, eşine ve çocuklarına ne kadar zarar veriyor olduğunu objektif olarak incele ve vazgeç.
  • 11-07-2019, 19:53:21
    #40
    suç sende profil fotoğrafın bile tuhaf
  • 11-07-2019, 19:54:50
    #41
    Yalnış anlamayın ama türkiyede yaşıyoruz , yaptığınız çok hatalı yani bizim doğu tarafında pek hoş karşılanmaz.
    Süpriz yapmak istiyorsanız ailece dışarıda birlikte vakit geçirebilirdiniz, veya kendi evinizde düzenleyebilirdiniz.

    Bellki komşunuz ya çekekemezlikten yada rahatsız olduğundan veyahut 2.seçenek eşiniz yaptığınız durumu hoş karşılamayıp size karşı farklı konuşmuş olabilir.

    Şahsen ben süpriz yapacaksam üst kat komşumuzda o süprizi yapmazdım.
  • 11-07-2019, 20:14:47
    #42
    Çok yanlış bir hareket olmuş. İyi niyetli olduğundan şüphem yok ama şu ortamda çok gereksiz.
    Aynı yaşta kızım var. Komşum tellini isteyecek, o evi başına yıkarım.
    Burada kimse suçlu değil. Sen de değilsin. Boşluğuna gelmiş. Burada bunları konuşmak bile acı veriyor insana ana Malesef bu duruma geldik.
    Allah sonumuzu hayır etsin.
  • 11-07-2019, 20:18:27
    #43
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok yanlış bir hareket olmuş. İyi niyetli olduğundan şüphem yok ama şu ortamda çok gereksiz.
    Aynı yaşta kızım var. Komşum tellini isteyecek, o evi başına yıkarım.
    Burada kimse suçlu değil. Sen de değilsin. Boşluğuna gelmiş. Burada bunları konuşmak bile acı veriyor insana ana Malesef bu duruma geldik.
    Allah sonumuzu hayır etsin.
    profil resmine çıplak kadın resmi koyan birinin iyi niyetli mi olduğunu düşünüyorsunuz



    Mahien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuştum evden çıkacağım dedim şimdi kocası özür diliyor
    profil resminize neden çıplak kadın resmi koydunuz
  • 11-07-2019, 20:21:14
    #44
    Mutluluğunuzu çekemediğinden yaptığını düşünüyorum. Yaşı önemli değil fesatlık var işin içinde
  • 11-07-2019, 20:26:42
    #45
    tosbaga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    profil resmine çıplak kadın resmi koyan birinin iyi niyetli mi olduğunu düşünüyorsunuz




    profil resminize neden çıplak kadın resmi koydunuz
    Hocam o bir anime. Çıplak kadın değil. Konumuz o değil
    Neyse