Çok yanlış bir hareket olmuş. İyi niyetli olduğundan şüphem yok ama şu ortamda çok gereksiz.
Aynı yaşta kızım var. Komşum tellini isteyecek, o evi başına yıkarım.
Burada kimse suçlu değil. Sen de değilsin. Boşluğuna gelmiş. Burada bunları konuşmak bile acı veriyor insana ana Malesef bu duruma geldik.
Allah sonumuzu hayır etsin.