Bu konu çok ince ve kesinlikle kişiselleştirilmemeli. İnsanların birbirine bu tarz konularda hiç güveni yok ve olmamasını çok normal karşılıyorum. Küçük yaşta cinsel istismara uğrayan çocuk profillerine bakarsanız %90 en yakınlar görünüyor. Neredeyse her gün bu tarz haberler sunuluyor ve insanlar izliyorlar. Bu tarz durumlara düşmemek için kişisel olarak kimsenin çocuğuyla temas kurmamaya, yalnız kalmamaya önemle dikkat ediyorum. Sokakta çocuk sevmenin bile haklı olarak yanlış algılandığı bu dönemde bu tarz yanlış anlamalar yaşamak istemiyorsanız en yakınınızın bile çocuğuyla bu tarz diyaloglara girmemenizi şiddetle tavsiye ederim.
Lütfen konuyu kişisel algılamayın, umarım sorununuz çözülür.