valla 14 yaşını geçtim ben 30-40 yaşında kadın görsem bile kafamı çevirip geçiyorum ne bakana bakarım ne kendim özellikle. Devir çok ilginç bir devir oldu yani kadın kız vs ki heleki cocuk aklı ermez yanlış bir kelime etse direk günah erkeğe patlıyor. Ve hiç birşey kanıtlayamıyorsun.
ha evet bu kadar sapığın pedofilinin olduğuda bir gerçek ama günahsız insanlarda yanıyor. Yani internette intikam almak için taciz etti vs. diye haberlerde yok değil direk paketsin.