Siz kendinize göre haklısınız ama kızın ailesi de kendine göre haklı. Bu devir de insanlar kendi akrabalarına dahi güvenmiyor. Çünkü Müge Anlı'ya çıkan bir çok kişi akraba tacizi, tecavüzü ve cinayetine kurban gidiyor. Böyle bir ortam da sizin böyle bir teklif yapmanız ister istemez aileyi kuşkulandırmış olabilir. Açık söyleyeyim ben de olsam ben de kızımı yada kardeşimi tanımadığım adamın yanına yollamazdım. Ne kadar muhabbetiniz olursa olsun dediğim gibi insanlar akrabalarına bile güvenmedikleri için ben karşı tarafın tepsini normal karşılıyorum. Dediğiniz gibi oradan taşınmanız yararınıza olur. Çünkü her karşılaştığınız da yada mecburi bir iletişim kurulmasında dahi yeni sorunlar baş gösterebilir.