Merhaba hocalarım,
1 ay içinde nasıl 16 kilo vermiş olduğumu siz hocalarıma anlatmak istemekteyim.
Ramazan ayı boyunca oruç tutamadım malesef ki fakat ramazanın başladığı gün büyük bir diyete başladım sabah saat 08:00'da uyanıp 1 adet yeşil elma yedim, akşama kadar sizi emin olun ki tok tutuyor yemek yeme isteğiniz 3-4 gün içinde yok oluyor akşam saat 20:00'da 1 adet daha elma yiyip yaklaşık günlük 2 litre su içmeye başladım günlük 4 lira su maliyetim oldu 0,5 cl'lik sulardan içtiğim için maliyetim bu şekildeydi ramazan başlamadan 1 gün önce tartıldığımda 85 kiloydum ve dün sabah tartıldığımda 69 kilo olduğumu gördüm ve artık diyeti kestim yemek yeme isteğim gelmiyor artık günlük 1 poğaça yesemde doyuyorum yemesemde tok kalıyorum günlük su ihtiyacım son günlerde biraz daha fazlalaştı yaklaşık 3 litre su içmeye başladım hocalarım demek istediğim şudur azim ile yaparsanız sonu çok güzel oluyor şekeri ve karbonhidratı kullanmazsanız emin olun vücudunuzda çok büyük fark olucaktır herkese iyi diyetler dilerim 😇
Kilo vermek isteyenler içeri 😇
39
●1.291
- 09-06-2019, 04:22:29helal valla, ne denilebilir ki başka, elmadan başka hiçbirşey tüketmediniz demi
- 09-06-2019, 04:24:27Hocam vücut protein, karbonhidrat ve mineral vitamin gibi şeyleri almazsa bir süre sonra bağışıklık sisteminizde iflas eder. Bu hiç sağlıklı bir beslenme şekli değil ki 16 kilonun bir kısmı su bir kısmı kas ve az bir miktarı yağdır. Bunu kimseye önermiyorum sakın uygulamayın 😊Ayda maksimum sağlıklı bir şekilde 4-5 kilo verilebilir.
- 09-06-2019, 04:26:42Yani kendim denemeye çalıştım birde bu şekilde gayette güzel oldu hocam artık yeme ihtiyacım hiç gelmiyor 😄😄 Yemek yeme ihtiyacını kestim diyebilirim fakat yeşil elma insanda vücudun çoğu ihtiyacını giderdiği için pek bir sorun olmadıhoxelizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2019, 04:27:30Peki vücutta halsizlik, yaşama isteksizliği ne bileyim performans düşüklüğü, mutsuzluk tarzı şeyler oluşmadı mı veya hastalık?B3YAZBEY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-06-2019, 04:28:41Bu diyeti mi hocamHellorDTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla hiç acıkmadım desem yeridir hocam ilk 2-3 gün tabi ki alışma süreci olduğu için acıkma söz konusu oldu fakat ondan sonra ki süreçte hiç acıkma konusu aklımın ucundan geçmedi diyebilirim bende fitness ile ilgileniyorum bir ara bu diyeti o zaman kırmızı elma ile denemiştim fakat çok acıkma hissi oluyordu yeşil elma daha çok tok tutuyor bana görearnold adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
