Hocam vücut protein, karbonhidrat ve mineral vitamin gibi şeyleri almazsa bir süre sonra bağışıklık sisteminizde iflas eder. Bu hiç sağlıklı bir beslenme şekli değil ki 16 kilonun bir kısmı su bir kısmı kas ve az bir miktarı yağdır. Bunu kimseye önermiyorum sakın uygulamayın 😊Ayda maksimum sağlıklı bir şekilde 4-5 kilo verilebilir.