Yani kendim denemeye çalıştım birde bu şekilde gayette güzel oldu hocam artık yeme ihtiyacım hiç gelmiyor 😄😄 Yemek yeme ihtiyacını kestim diyebilirim fakat yeşil elma insanda vücudun çoğu ihtiyacını giderdiği için pek bir sorun olmadı
Peki vücutta halsizlik, yaşama isteksizliği ne bileyim performans düşüklüğü, mutsuzluk tarzı şeyler oluşmadı mı veya hastalık?