Merhaba hocalarım,
1 ay içinde nasıl 16 kilo vermiş olduğumu siz hocalarıma anlatmak istemekteyim.
Ramazan ayı boyunca oruç tutamadım malesef ki fakat ramazanın başladığı gün büyük bir diyete başladım sabah saat 08:00'da uyanıp 1 adet yeşil elma yedim, akşama kadar sizi emin olun ki tok tutuyor yemek yeme isteğiniz 3-4 gün içinde yok oluyor akşam saat 20:00'da 1 adet daha elma yiyip yaklaşık günlük 2 litre su içmeye başladım günlük 4 lira su maliyetim oldu 0,5 cl'lik sulardan içtiğim için maliyetim bu şekildeydi ramazan başlamadan 1 gün önce tartıldığımda 85 kiloydum ve dün sabah tartıldığımda 69 kilo olduğumu gördüm ve artık diyeti kestim yemek yeme isteğim gelmiyor artık günlük 1 poğaça yesemde doyuyorum yemesemde tok kalıyorum günlük su ihtiyacım son günlerde biraz daha fazlalaştı yaklaşık 3 litre su içmeye başladım hocalarım demek istediğim şudur azim ile yaparsanız sonu çok güzel oluyor şekeri ve karbonhidratı kullanmazsanız emin olun vücudunuzda çok büyük fark olucaktır herkese iyi diyetler dilerim 😇