• 12-04-2019, 18:35:19
    #1
    Nisan ayı benim için ölüm gibi geçiyor. Sürekli burun akıntısı ve hapşırık, göz kızarıklığı gibi sıkıntı yaşıyorum. Hapşırmaktan başım ağrıyor artık. Gündüz dışarıya çıkamıyorum.

    Aynı durumda olan arkadaşlar var mı? Mavi bir hap veriyorlar ama o da uyku ve halsizlik yapıyor, bir de tam işe yaradığını görmedim.

    Aşısı var diyorlar, bu durumu yaşayıp huzura kavuşanlar varsa ve bilgi verirse çok sevinirim.
  • 12-04-2019, 18:38:42
    #2
    Çok ileri seviye alerjik durumdayım. Bahar alerjisi ve saman nezlesi kombosuyla astıma dönüyor ileride. Aşısı evet var kortizonlu ve 3 ila 5 yıl süren bir süreç. Aşının ana amacı vücudunuza alerji duyduğunuz maddeyi ufak ufak vererek metabolizmanızın bağışıklık sağlaması. MAvi hap dediğiniz büyük ihtimal Aerius Bir süre sonra bünye üzerindeki etkisi her ilaç gibi kaybolduğu için zamanla etkisini yitiriyor. Bu süreçli, bol bol burun yıkamayı, yastık kılıflarını ve dışarı giydiğiniz kıyafetleri değiştirmeye özen gösterin. Kolonya beni hep rahatlatmıştır. Temel olarak bir tedavisi olmadığı için ben Aşı tedavisi yaptırmadım. Bu arada o tedavinin kesin bir sonucu yok + aldığınız kortizon ile ortada kalabilirsiniz.
  • 12-04-2019, 18:45:09
    #3
    Ben de de Alerji var. Sabah kahvaltısında TERE otu yiyorum. Geçenlerde tv de bir doktor söylemişti. Faydasını görüyorum. Sizlerde alıp deneyin, en azından zararı olmaz.
  • 12-04-2019, 18:47:43
    #4
    Zamanında onlarca ilac denedim gitmedigim doktor kalmadı. Hapsurmaktan sokağa çıkmaya korkuyordum. En son gittigim doktor Desmont 10 mg alerji ilacini verdi. 2 seneden beri nisan ayından haziran sonuna kadar günde 1 tane iciyorum ve dünya varmış diyorum. Uyku sersemlik yapmıyor. Yinede doktor kontrolünde kullanmanı tavsiye ederim. Suana kadar kullandığım ve etkisini gördüğüm alerji ilacı bu oldu.
  • 12-04-2019, 18:48:56
    #5
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Benim bir arkadaşımda da var. Bi ilaç var, onu kullanıyor. Baya etkiliymiş.
  • 12-04-2019, 18:50:51
    #6
    Xtime adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında onlarca ilac denedim gitmedigim doktor kalmadı. Hapsurmaktan sokağa çıkmaya korkuyordum. En son gittigim doktor Desmont 10 mg alerji ilacini verdi. 2 seneden beri nisan ayından haziran sonuna kadar günde 1 tane iciyorum ve dünya varmış diyorum. Uyku sersemlik yapmıyor. Yinede doktor kontrolünde kullanmanı tavsiye ederim. Suana kadar kullandığım ve etkisini gördüğüm alerji ilacı bu oldu.
    Pazartesi günü doktora bir sorayım bu ilacı.

    staticiation adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bir arkadaşımda da var. Bi ilaç var, onu kullanıyor. Baya etkiliymiş.
    Hangi ilaç hocam öğrenir mısın?
  • 12-04-2019, 18:51:49
    #7
    aves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de de Alerji var. Sabah kahvaltısında TERE otu yiyorum. Geçenlerde tv de bir doktor söylemişti. Faydasını görüyorum. Sizlerde alıp deneyin, en azından zararı olmaz.
    Bende de sıklıkla oluyordu Göz kızarıklığı - Bitmek bilmeyen nezle Ender Saraçoğlu Tere söylemişti direkt olarak etkisini gördüm

    Edit: Ekstradan bununla birlikte odak problemide varsa saman nezlesi olduğunu söyledi çok lanet bir şey
  • 12-04-2019, 18:56:01
    #8
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi günü doktora bir sorayım bu ilacı.



    Hangi ilaç hocam öğrenir mısın?
    http://prntscr.com/nb3thi

    Bu ikisi hocam.
    Bir gece önceden kullanman gerekiyormuş. Ayrıca sürekli olarak kullanmaman gerekiyor. Yoksa belirli süreden sonra etki etmiyormuş.
  • 12-04-2019, 18:59:26
    #9
    Bu arada bu ilaçların en etkili halleri, alerjen vücuda girmeden önce kullanmaya başlanması gerekmektedir.