Zamanında onlarca ilac denedim gitmedigim doktor kalmadı. Hapsurmaktan sokağa çıkmaya korkuyordum. En son gittigim doktor Desmont 10 mg alerji ilacini verdi. 2 seneden beri nisan ayından haziran sonuna kadar günde 1 tane iciyorum ve dünya varmış diyorum. Uyku sersemlik yapmıyor. Yinede doktor kontrolünde kullanmanı tavsiye ederim. Suana kadar kullandığım ve etkisini gördüğüm alerji ilacı bu oldu.
Pazartesi günü doktora bir sorayım bu ilacı.
Benim bir arkadaşımda da var. Bi ilaç var, onu kullanıyor. Baya etkiliymiş.
Hangi ilaç hocam öğrenir mısın?