Ben de de Alerji var. Sabah kahvaltısında TERE otu yiyorum. Geçenlerde tv de bir doktor söylemişti. Faydasını görüyorum. Sizlerde alıp deneyin, en azından zararı olmaz.
Bende de sıklıkla oluyordu Göz kızarıklığı - Bitmek bilmeyen nezle Ender Saraçoğlu Tere söylemişti direkt olarak etkisini gördüm
Edit: Ekstradan bununla birlikte odak problemide varsa saman nezlesi olduğunu söyledi çok lanet bir şey