Nisan ayı benim için ölüm gibi geçiyor. Sürekli burun akıntısı ve hapşırık, göz kızarıklığı gibi sıkıntı yaşıyorum. Hapşırmaktan başım ağrıyor artık. Gündüz dışarıya çıkamıyorum.

Aynı durumda olan arkadaşlar var mı? Mavi bir hap veriyorlar ama o da uyku ve halsizlik yapıyor, bir de tam işe yaradığını görmedim.

Aşısı var diyorlar, bu durumu yaşayıp huzura kavuşanlar varsa ve bilgi verirse çok sevinirim.