Nefret Ettim Artık! - Mevsimsel Alerji
29
●1.050
- 12-04-2019, 19:08:37Aynı sorun bende de var, özellikle otlar ve ağalar yeşerip çiçeklendiğinde hapşırmaktan içim dışıma çıkıyor. Peş peşe 10-15 kere hapşırmak çok fena. Memlekette daha çok oluyor. İstanbulda yeşil olmadığı için fazla etkilemiyor
- 12-04-2019, 19:30:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Öncelikle çok geçmiş olsun. Bahsettiğin alerji ve bilimum türevleri bende yıl boyu devam ediyordu. İlaçlar falan hiçbir işe yaramıyordu. Birgün internet sitelerinde araştırma yaparken bir yazı okudum. Kandida bakterisinin bu tür rahatsızlıkların temel nedeni olduğundan bahsediyordu. Sadece alerji değil, kronik yorgunluktan kansere kadar birçok hastalığın tetikleyicisi olduğu yazıyordu. Velhasıl laf uzun, ben şu an ki durumumu özetleyeyim;
Yaklaşık 1 aydırkandida diyeti yapıyorum ve 1nci haftadan itibaren ne alerji kaldı ne bişi. En azından sağlıklı bir bünye için denemekte fayda var tavsiye ederim. Tekrar geçmiş olsun. - 12-04-2019, 19:57:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.2013 den bu yana toz akari alerjim vardi.3 kutu gunde 5 damla propolis icerek cok sukur.goz yanmam ard arda sabah kaltigimdaki hapsirmalarim gitti.burnumu silmekten bikmistim.Allah sukur simdi rahat nefes aliyorum.koku alamaz hale gelmistim.kortizon bile yedim doktor tavsiyesi ile ama olmadi yine.
En sonunda bagisiklik guclendirmeye karar verdim ve sonuc mukemmel.bagisiklik isi resmen alerji.bilindik bir marka ile denedim 3 kutu gercekten sonucu cok iyi.Ama duzenli kullanacaksin bunun icin.Markayi ucuzu buldum diye degistirdim ilk kullandigim marka en iyiymis onu anladim universite onayli bir firma isim vermiyorum reklam okuyor diye.Sonra pazarliyon mu diye sacma sapan yazanlar olur - 12-04-2019, 20:24:42Çok zor. Her ilacı denedim. Hala aynıyım. Sesim değişti. Burnum akıyor. Hapşurmaktan bıktım. Alerji berbat bir şey. Tavsiye edilenleri yaptım. Bende fayda etmedi.
- 12-04-2019, 21:44:05Bu markanin propolisini alin 2 kutu bi deneyin hocam farki cidden goreceksiniz bana dua edersiniz.benim alerjim toz akariydi eskiden cok az etkisi kaldi.teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
BEEO, İstanbul Teknik Üniversitesi
Arı Teknokent firması ürünüdür.
Uzman gıda ve ziraat mühendisleri
kontrolünde üretilmektedir. - 12-04-2019, 22:53:25Kandida diyeti yanında bir takviye kullanıyor musunuz?bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle