• 12-04-2019, 19:08:37
    #10
    Aynı sorun bende de var, özellikle otlar ve ağalar yeşerip çiçeklendiğinde hapşırmaktan içim dışıma çıkıyor. Peş peşe 10-15 kere hapşırmak çok fena. Memlekette daha çok oluyor. İstanbulda yeşil olmadığı için fazla etkilemiyor
  • 12-04-2019, 19:30:57
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Öncelikle çok geçmiş olsun. Bahsettiğin alerji ve bilimum türevleri bende yıl boyu devam ediyordu. İlaçlar falan hiçbir işe yaramıyordu. Birgün internet sitelerinde araştırma yaparken bir yazı okudum. Kandida bakterisinin bu tür rahatsızlıkların temel nedeni olduğundan bahsediyordu. Sadece alerji değil, kronik yorgunluktan kansere kadar birçok hastalığın tetikleyicisi olduğu yazıyordu. Velhasıl laf uzun, ben şu an ki durumumu özetleyeyim;

    Yaklaşık 1 aydırkandida diyeti yapıyorum ve 1nci haftadan itibaren ne alerji kaldı ne bişi. En azından sağlıklı bir bünye için denemekte fayda var tavsiye ederim. Tekrar geçmiş olsun.
  • 12-04-2019, 19:57:58
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    2013 den bu yana toz akari alerjim vardi.3 kutu gunde 5 damla propolis icerek cok sukur.goz yanmam ard arda sabah kaltigimdaki hapsirmalarim gitti.burnumu silmekten bikmistim.Allah sukur simdi rahat nefes aliyorum.koku alamaz hale gelmistim.kortizon bile yedim doktor tavsiyesi ile ama olmadi yine.
    En sonunda bagisiklik guclendirmeye karar verdim ve sonuc mukemmel.bagisiklik isi resmen alerji.bilindik bir marka ile denedim 3 kutu gercekten sonucu cok iyi.Ama duzenli kullanacaksin bunun icin.Markayi ucuzu buldum diye degistirdim ilk kullandigim marka en iyiymis onu anladim universite onayli bir firma isim vermiyorum reklam okuyor diye.Sonra pazarliyon mu diye sacma sapan yazanlar olur
  • 12-04-2019, 20:24:42
    #13
    Çok zor. Her ilacı denedim. Hala aynıyım. Sesim değişti. Burnum akıyor. Hapşurmaktan bıktım. Alerji berbat bir şey. Tavsiye edilenleri yaptım. Bende fayda etmedi.
  • 12-04-2019, 21:44:05
    #14
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok zor. Her ilacı denedim. Hala aynıyım. Sesim değişti. Burnum akıyor. Hapşurmaktan bıktım. Alerji berbat bir şey. Tavsiye edilenleri yaptım. Bende fayda etmedi.
    Bu markanin propolisini alin 2 kutu bi deneyin hocam farki cidden goreceksiniz bana dua edersiniz.benim alerjim toz akariydi eskiden cok az etkisi kaldi.
    BEEO, İstanbul Teknik Üniversitesi
    Arı Teknokent firması ürünüdür.
    Uzman gıda ve ziraat mühendisleri
    kontrolünde üretilmektedir.
  • 12-04-2019, 22:35:21
    #15
    Bende böyleydim gidip Rupafin 10 mg aldım. Geçen seneden beri alerjim kesildi. Denemeye değer diye düşünüyorum. Benim için kurtarıcı oldu. Aile hekimine başvurabilirsin.
  • 12-04-2019, 22:37:30
    #16
    Polenler daha ortaya çıkmadı burada sanırım 15 güne bende perte çıkarım.
  • 12-04-2019, 22:43:05
    #17
    Bir saat dışarı çıkayım dedim hapşırmaktan başımın arka kısmı ağrıyor resmen. Kendimi eve nasıl attım bilmiyorum. Şimdi sırt üstü uzandım, burun çekiyorum kuru kuru.
  • 12-04-2019, 22:53:25
    #18
    bilgehan44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle çok geçmiş olsun. Bahsettiğin alerji ve bilimum türevleri bende yıl boyu devam ediyordu. İlaçlar falan hiçbir işe yaramıyordu. Birgün internet sitelerinde araştırma yaparken bir yazı okudum. Kandida bakterisinin bu tür rahatsızlıkların temel nedeni olduğundan bahsediyordu. Sadece alerji değil, kronik yorgunluktan kansere kadar birçok hastalığın tetikleyicisi olduğu yazıyordu. Velhasıl laf uzun, ben şu an ki durumumu özetleyeyim;

    Yaklaşık 1 aydırkandida diyeti yapıyorum ve 1nci haftadan itibaren ne alerji kaldı ne bişi. En azından sağlıklı bir bünye için denemekte fayda var tavsiye ederim. Tekrar geçmiş olsun.
    Kandida diyeti yanında bir takviye kullanıyor musunuz?