Aynı sorun bende de var, özellikle otlar ve ağalar yeşerip çiçeklendiğinde hapşırmaktan içim dışıma çıkıyor. Peş peşe 10-15 kere hapşırmak çok fena. Memlekette daha çok oluyor. İstanbulda yeşil olmadığı için fazla etkilemiyor