2013 den bu yana toz akari alerjim vardi.3 kutu gunde 5 damla propolis icerek cok sukur.goz yanmam ard arda sabah kaltigimdaki hapsirmalarim gitti.burnumu silmekten bikmistim.Allah sukur simdi rahat nefes aliyorum.koku alamaz hale gelmistim.kortizon bile yedim doktor tavsiyesi ile ama olmadi yine.
En sonunda bagisiklik guclendirmeye karar verdim ve sonuc mukemmel.bagisiklik isi resmen alerji.bilindik bir marka ile denedim 3 kutu gercekten sonucu cok iyi.Ama duzenli kullanacaksin bunun icin.Markayi ucuzu buldum diye degistirdim ilk kullandigim marka en iyiymis onu anladim universite onayli bir firma isim vermiyorum reklam okuyor diye.Sonra pazarliyon mu diye sacma sapan yazanlar olur