Öncelikle çok geçmiş olsun. Bahsettiğin alerji ve bilimum türevleri bende yıl boyu devam ediyordu. İlaçlar falan hiçbir işe yaramıyordu. Birgün internet sitelerinde araştırma yaparken bir yazı okudum. Kandida bakterisinin bu tür rahatsızlıkların temel nedeni olduğundan bahsediyordu. Sadece alerji değil, kronik yorgunluktan kansere kadar birçok hastalığın tetikleyicisi olduğu yazıyordu. Velhasıl laf uzun, ben şu an ki durumumu özetleyeyim;

Yaklaşık 1 aydırkandida diyeti yapıyorum ve 1nci haftadan itibaren ne alerji kaldı ne bişi. En azından sağlıklı bir bünye için denemekte fayda var tavsiye ederim. Tekrar geçmiş olsun.