Vay be leş gibi burun akıntısıyla, hapşırıktan ölürken bu konuya rastladım. Bahar alerjisi 2 yıl önce başladı bende de. Genellikle doğuştan derlerdi ama 2 seneye öncesine kadar hiç yaşamıyordum.
Sanırım burnumu kesersem rahatlayacağım
Hocam konuda bir arkadaş burna su çekmekten bahsetmiş. Ben onu gördükten bu yana ne zaman hapşırmaya başlasam burnuma su çekip temizliyorum; yaklaşık 2 saat kadar rahatlatıyor beni. Ortalama her iki saatte bir burnuma su çekip temizliyorum bu şekilde, günlerdir sorun yaşamıyorum tavsiye ederim.
Sadece alerjik durumun verdiği yorgunluk ve hafif göz kızarıklığı var. Çok şükür hapşırık ve burun akıntısı durdu ki en önemlisi de o zaten, başım ağrıyordu artık hapşırmaktan.