Webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam konuda bir arkadaş burna su çekmekten bahsetmiş. Ben onu gördükten bu yana ne zaman hapşırmaya başlasam burnuma su çekip temizliyorum; yaklaşık 2 saat kadar rahatlatıyor beni. Ortalama her iki saatte bir burnuma su çekip temizliyorum bu şekilde, günlerdir sorun yaşamıyorum tavsiye ederim.

Sadece alerjik durumun verdiği yorgunluk ve hafif göz kızarıklığı var. Çok şükür hapşırık ve burun akıntısı durdu ki en önemlisi de o zaten, başım ağrıyordu artık hapşırmaktan.
Hocam onun için burun temizleme suları var. Saf sularla yapılıyor. Çeşme suyu ya da içme suyuyla yapılacak işlem değil bilginiz olsun.
Benim şuan resmen başım, suratım ağrıyor.