Zamanında onlarca ilac denedim gitmedigim doktor kalmadı. Hapsurmaktan sokağa çıkmaya korkuyordum. En son gittigim doktor Desmont 10 mg alerji ilacini verdi. 2 seneden beri nisan ayından haziran sonuna kadar günde 1 tane iciyorum ve dünya varmış diyorum. Uyku sersemlik yapmıyor. Yinede doktor kontrolünde kullanmanı tavsiye ederim. Suana kadar kullandığım ve etkisini gördüğüm alerji ilacı bu oldu.