Çok ileri seviye alerjik durumdayım. Bahar alerjisi ve saman nezlesi kombosuyla astıma dönüyor ileride. Aşısı evet var kortizonlu ve 3 ila 5 yıl süren bir süreç. Aşının ana amacı vücudunuza alerji duyduğunuz maddeyi ufak ufak vererek metabolizmanızın bağışıklık sağlaması. MAvi hap dediğiniz büyük ihtimal Aerius

Bir süre sonra bünye üzerindeki etkisi her ilaç gibi kaybolduğu için zamanla etkisini yitiriyor. Bu süreçli, bol bol burun yıkamayı, yastık kılıflarını ve dışarı giydiğiniz kıyafetleri değiştirmeye özen gösterin. Kolonya beni hep rahatlatmıştır. Temel olarak bir tedavisi olmadığı için ben Aşı tedavisi yaptırmadım. Bu arada o tedavinin kesin bir sonucu yok + aldığınız kortizon ile ortada kalabilirsiniz.