• 21-02-2019, 11:14:11
    #10
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    reis psikolojin bozuksa hemen bir randevu vereyim sana 😂😂
    benım korkum psikolojimi daaha cok bozman
  • 21-02-2019, 11:15:01
    #11
    igtr.net
    Mukavemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benım korkum psikolojimi daaha cok bozman
    hani bana güvenin sonsuzdu😂😂😂 reis böyle olmaz😂
  • 21-02-2019, 11:15:01
    #12
    Hayata atılmak için okulun bitmesini beklemek bana kalırsa çok yanlış ve yetersiz bir düşünce.
    Planlı programlı hareket edilirse hem iş hem okul gayette oluyor, hele ki r10 gibi bir platforumda üye olan biri fırsatları çok daha iyi yakalayabileceği ve çoğu vatandaşın bilmediklerini bildiği için potansiyeli çok daha yüksek😊
    Ama dediğim gibi planlı ve programlı hareket edilmezse ikisinden biri sekteye uğrar, genelde de bu okul olur😊
    Hayatınızda başarılar dilerim🙏🏼
  • 21-02-2019, 11:15:33
    #13
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okuldan emekli olcan
    tam tamıan 4 asistan hoca eskittim 2 taneside doc oldu 1 adette birlikte okudugumuz asistan arkadasım var



    Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayata atılmak için okulun bitmesini beklemek bana kalırsa çok yanlış ve yetersiz bir düşünce.
    Planlı programlı hareket edilirse hem iş hem okul gayette oluyor, hele ki r10 gibi bir platforumda üye olan biri fırsatları çok daha iyi yakalayabileceği ve çoğu vatandaşın bilmediklerini bildiği için potansiyeli çok daha yüksek😊
    Ama dediğim gibi planlı ve programlı hareket edilmezse ikisinden biri sekteye uğrar, genelde de bu okul olur😊
    Hayatınızda başarılar dilerim🙏🏼
    hocam ben hem okul hem işi bir arada yurutemedım acıkcası ısten ayrıldıkdan sonrasında kendımı toparladım ve bıtırmem gerektıgıne daha cok inandım
  • 21-02-2019, 11:17:36
    #15
    mkadzynn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gafletten uyan hocam
    geç oldu ama uyandım hocam
  • 21-02-2019, 11:18:52
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konuya giriş yaptım.



    şaka bir yana hocam 7.5 sene nedir ya. Neyse can sağ olsun. Bundan sonraki hayatınızda kaybettiğiniz yılları yakalayıp telafi edecek onlarca fırsat bulursunuz umarım. Yeter ki azimden ödün vermeyin.
  • 21-02-2019, 11:20:50
    #17
    Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayata atılmak için okulun bitmesini beklemek bana kalırsa çok yanlış ve yetersiz bir düşünce.
    Planlı programlı hareket edilirse hem iş hem okul gayette oluyor, hele ki r10 gibi bir platforumda üye olan biri fırsatları çok daha iyi yakalayabileceği ve çoğu vatandaşın bilmediklerini bildiği için potansiyeli çok daha yüksek😊
    Ama dediğim gibi planlı ve programlı hareket edilmezse ikisinden biri sekteye uğrar, genelde de bu okul olur😊
    Hayatınızda başarılar dilerim🙏🏼
    Bazı bölümlerde cidden zor bunu başarmak hele de arkada sağlam bir aile yoksa. Ben fizik, fizik mühendisliği okurken beceremedim ama sözel bir bölüme geçtiğimde dersler çocuk oyuncağı gibi geldi, sadece sınavlara girip çıktım. Kardeşim 7 senedir mekatronik mühendisliği okuyor benden genç ama saç kalmadı başında.
  • 21-02-2019, 11:43:04
    #18
    bölüm neydi hocam nick mühendis duruyor

    bizim okulda olsan hala bitirememiştin, stajı olanlar tek derse giremiyor. Sizinki çok iyiymiş kaç arkadaşımın bu yüzden uzadı okulu.

    Hayatınızda başarı dolu yıllar diliyorum