Hayata atılmak için okulun bitmesini beklemek bana kalırsa çok yanlış ve yetersiz bir düşünce.
Planlı programlı hareket edilirse hem iş hem okul gayette oluyor, hele ki r10 gibi bir platforumda üye olan biri fırsatları çok daha iyi yakalayabileceği ve çoğu vatandaşın bilmediklerini bildiği için potansiyeli çok daha yüksek😊
Ama dediğim gibi planlı ve programlı hareket edilmezse ikisinden biri sekteye uğrar, genelde de bu okul olur😊 Hayatınızda başarılar dilerim🙏🏼
Hayata atılmak için okulun bitmesini beklemek bana kalırsa çok yanlış ve yetersiz bir düşünce.
Planlı programlı hareket edilirse hem iş hem okul gayette oluyor, hele ki r10 gibi bir platforumda üye olan biri fırsatları çok daha iyi yakalayabileceği ve çoğu vatandaşın bilmediklerini bildiği için potansiyeli çok daha yüksek😊
Ama dediğim gibi planlı ve programlı hareket edilmezse ikisinden biri sekteye uğrar, genelde de bu okul olur😊 Hayatınızda başarılar dilerim🙏🏼
hocam ben hem okul hem işi bir arada yurutemedım acıkcası ısten ayrıldıkdan sonrasında kendımı toparladım ve bıtırmem gerektıgıne daha cok inandım
şaka bir yana hocam 7.5 sene nedir ya. Neyse can sağ olsun. Bundan sonraki hayatınızda kaybettiğiniz yılları yakalayıp telafi edecek onlarca fırsat bulursunuz umarım. Yeter ki azimden ödün vermeyin.
Hayata atılmak için okulun bitmesini beklemek bana kalırsa çok yanlış ve yetersiz bir düşünce.
Planlı programlı hareket edilirse hem iş hem okul gayette oluyor, hele ki r10 gibi bir platforumda üye olan biri fırsatları çok daha iyi yakalayabileceği ve çoğu vatandaşın bilmediklerini bildiği için potansiyeli çok daha yüksek😊
Ama dediğim gibi planlı ve programlı hareket edilmezse ikisinden biri sekteye uğrar, genelde de bu okul olur😊 Hayatınızda başarılar dilerim🙏🏼
Bazı bölümlerde cidden zor bunu başarmak hele de arkada sağlam bir aile yoksa. Ben fizik, fizik mühendisliği okurken beceremedim ama sözel bir bölüme geçtiğimde dersler çocuk oyuncağı gibi geldi, sadece sınavlara girip çıktım. Kardeşim 7 senedir mekatronik mühendisliği okuyor benden genç ama saç kalmadı başında.