• 21-02-2019, 11:08:51
    #1
    7.5 yıldır okudum universitede mezun olmama sadece 1 staj kaldı ve oda 25 inde baslıcak bulundugumuz ayın 6 sında tek ders sınavına girmiştim ve onuda geçmem ile stajlarımın kalmasından kaynaklı olarak bu sure uzamıstı. Arkadaşlar valla 7.5 yıl sonunda mezun olan bir kişinin tavsiyesini ne kadar dinlersiniz bilmiyorum ama mumkun oldugunca okulu bitirin her noktada size eksi yonde etkısı oluyor baslıca psikolojiniz bozuluyor düşünün sabah kalkıyorum sınav var geç kaldım diye 10 saniye sonrasında ise hemen kendıme gelıyorum ve diyorum ki ne sınavı cidden psikolojim cok bozuldu bunun dısında hayata geç atılıyorsunuz buda size bir dezavantaj sürekli sankı ders calısmam gerekıyormus sınavlarım varmıs gıbı içimde bir korku bıkkınlık var o kadar cok alıstımkı okumaya baska yapabılecek aktivasyon bulamıyorum butun gun evde oturuyorum . Bundan dolayı ne olursa olsun hayata erken atılmaya bakın derim
  • 21-02-2019, 11:10:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hacim onlisans acik ogretim fakultesini 8 yildir okuyorum hala okumaya devam
  • 21-02-2019, 11:11:17
    #3
    hocam okula tam alışmışken oldumu şimdi?
    okulla adeta bütünleşmişsiniz, büyük bir boşluğa düşeceksiniz haberiniz olsun.
    Bu arada profil fotoğrafı harika.
  • 21-02-2019, 11:11:30
    #4
    Tebrik ederim 😀 geç olsun güç olmasın diyeceğim ama hem geç hem de güç oldu galiba. Kullanıcı adımdan anladığım kadarıyla mühendislik okuyorsunuz, Allah başka dert vermesin
  • 21-02-2019, 11:11:37
    #5
    Sivas58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hacim onlisans acik ogretim fakultesini 8 yildir okuyorum hala okumaya devam
    darısı senınde basına o zaman



    webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam okula tam alışmışken oldumu şimdi?
    okulla adeta bütünleşmişsiniz, büyük bir boşluğa düşeceksiniz haberiniz olsun.
    Bu arada profil fotoğrafı harika.
    sizin bu soyledıgınızı bana 2 yıl once soylemıs olsaydınız size mezun olayımda ne olursa olsun derdim ama suan siz bu soyledıgınız konuda o kadar haklısınız ki
  • 21-02-2019, 11:13:13
    #6
    igtr.net
    reis psikolojin bozuksa hemen bir randevu vereyim sana 😂😂
  • 21-02-2019, 11:13:43
    #7
    Aytmatov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebrik ederim 😀 geç olsun güç olmasın diyeceğim ama hem geç hem de güç oldu galiba. Kullanıcı adımdan anladığım kadarıyla mühendislik okuyorsunuz, Allah başka dert vermesin
    çok teşekkür ederim hocam . Cümlemize
  • 21-02-2019, 11:13:50
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gafletten uyan hocam
  • 21-02-2019, 11:14:08
    #9
    okuldan emekli olcan