• 22-02-2019, 09:12:39
    #28
    Artık demirbaş olmuşsun. Yüksek lisans doktora yardır git
  • 22-02-2019, 10:07:55
    #29
    Üyeliği durduruldu
    bende 4 yıl sonunda bu sene üniversiteyi kazanıcam sanırım.
  • 22-02-2019, 11:53:54
    #30
    VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bunun farkına yaklaşık 4 yıl sonra varmanızın özel bir sebebi var mı?
    hocam bu duygularım zaten vardı sadece yeni dile getirdim. tam olarak 2 yıl öncesinde bu duyguya kapıldıkdan sonra derslere onem ve ozen gosterdım 2.5yıldda butun derslerımı geçtim ondan oncesınde donem bası 1-2 ders gecmistim hep :/