hocam bunun farkına yaklaşık 4 yıl sonra varmanızın özel bir sebebi var mı?
hocam bu duygularım zaten vardı sadece yeni dile getirdim. tam olarak 2 yıl öncesinde bu duyguya kapıldıkdan sonra derslere onem ve ozen gosterdım 2.5yıldda butun derslerımı geçtim ondan oncesınde donem bası 1-2 ders gecmistim hep :/