7.5 yıl sonunda mezun olmama 2 ay kaldı
29
●730
- 21-02-2019, 22:43:385 Senedeyim, sanıyorum ki 6'ya döneceğim. Hocaların öğrencilere takması konusu bana hep mantıksız gelmişti. 4. seneye geldiğimde vakıf üniversitelerin gerçekten okul bitmesin diye zora soktuklarını anladım. Bu sene yani 5. sene biter diyordum, bilerek 6'ya götürdüler meseleyi.
- 22-02-2019, 01:58:03benimde 4. sene uzamazsa ki bir dönem daha uzayabilir uzamadığını varsayalım 2 senem var benim sınav korkum yok rahatım biraz ama sizi çok iyi anlıyorumMukavemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi hayırlı olsun mezuniyetiniz o zaman
her noktada size eksi yonde etkısı oluyor baslıca psikolojiniz bozuluyor düşünün sabah kalkıyorum sınav var geç kaldım diye 10 saniye sonrasında ise hemen kendıme gelıyorum ve diyorum ki ne sınavı