• 21-02-2019, 21:43:41
    #19
    Seni o kadar iyi anlıyorum ki 😅😅
  • 21-02-2019, 22:36:14
    #20
    tebrikler hocam kurtuluyorsun
  • 21-02-2019, 22:42:22
    #21
    hocam bunun farkına yaklaşık 4 yıl sonra varmanızın özel bir sebebi var mı?
  • 21-02-2019, 22:43:38
    #22
    5 Senedeyim, sanıyorum ki 6'ya döneceğim. Hocaların öğrencilere takması konusu bana hep mantıksız gelmişti. 4. seneye geldiğimde vakıf üniversitelerin gerçekten okul bitmesin diye zora soktuklarını anladım. Bu sene yani 5. sene biter diyordum, bilerek 6'ya götürdüler meseleyi.
  • 22-02-2019, 00:21:02
    #23
    SSK varmı hocam 😅
  • 22-02-2019, 00:25:01
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Maşallah hocam
  • 22-02-2019, 01:58:03
    #25
    Mukavemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7.5 yıldır okudum universitede mezun olmama sadece 1 staj kaldı ve oda 25 inde baslıcak bulundugumuz ayın 6 sında tek ders sınavına girmiştim ve onuda geçmem ile stajlarımın kalmasından kaynaklı olarak bu sure uzamıstı. Arkadaşlar valla 7.5 yıl sonunda mezun olan bir kişinin tavsiyesini ne kadar dinlersiniz bilmiyorum ama mumkun oldugunca okulu bitirin her noktada size eksi yonde etkısı oluyor baslıca psikolojiniz bozuluyor düşünün sabah kalkıyorum sınav var geç kaldım diye 10 saniye sonrasında ise hemen kendıme gelıyorum ve diyorum ki ne sınavı cidden psikolojim cok bozuldu bunun dısında hayata geç atılıyorsunuz buda size bir dezavantaj sürekli sankı ders calısmam gerekıyormus sınavlarım varmıs gıbı içimde bir korku bıkkınlık var o kadar cok alıstımkı okumaya baska yapabılecek aktivasyon bulamıyorum butun gun evde oturuyorum . Bundan dolayı ne olursa olsun hayata erken atılmaya bakın derim
    benimde 4. sene uzamazsa ki bir dönem daha uzayabilir uzamadığını varsayalım 2 senem var benim sınav korkum yok rahatım biraz ama sizi çok iyi anlıyorum hadi hayırlı olsun mezuniyetiniz o zaman
  • 22-02-2019, 02:07:36
    #26
    Tebrikler hocam, Allah yolunu açık etsin.
  • 22-02-2019, 08:34:36
    #27
    valla kardeşim çok haklısın ben de 1 yıl uzattım 2 yıldır çalışıyorum ama hala her hafta rüyamda okulu bitiremediğimi kendimi bi sınavda görüyorum bi sınavdan kaldığımı görüyorum nasıl kurtulacam bilmiyorum