5 Senedeyim, sanıyorum ki 6'ya döneceğim. Hocaların öğrencilere takması konusu bana hep mantıksız gelmişti. 4. seneye geldiğimde vakıf üniversitelerin gerçekten okul bitmesin diye zora soktuklarını anladım. Bu sene yani 5. sene biter diyordum, bilerek 6'ya götürdüler meseleyi.