valla kardeşim çok haklısın ben de 1 yıl uzattım 2 yıldır çalışıyorum ama hala her hafta rüyamda okulu bitiremediğimi kendimi bi sınavda görüyorum bi sınavdan kaldığımı görüyorum nasıl kurtulacam bilmiyorum