Mukavemet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7.5 yıldır okudum universitede mezun olmama sadece 1 staj kaldı ve oda 25 inde baslıcak bulundugumuz ayın 6 sında tek ders sınavına girmiştim ve onuda geçmem ile stajlarımın kalmasından kaynaklı olarak bu sure uzamıstı. Arkadaşlar valla 7.5 yıl sonunda mezun olan bir kişinin tavsiyesini ne kadar dinlersiniz bilmiyorum ama mumkun oldugunca okulu bitirin her noktada size eksi yonde etkısı oluyor baslıca psikolojiniz bozuluyor düşünün sabah kalkıyorum sınav var geç kaldım diye 10 saniye sonrasında ise hemen kendıme gelıyorum ve diyorum ki ne sınavı cidden psikolojim cok bozuldu bunun dısında hayata geç atılıyorsunuz buda size bir dezavantaj sürekli sankı ders calısmam gerekıyormus sınavlarım varmıs gıbı içimde bir korku bıkkınlık var o kadar cok alıstımkı okumaya baska yapabılecek aktivasyon bulamıyorum butun gun evde oturuyorum . Bundan dolayı ne olursa olsun hayata erken atılmaya bakın derim
benimde 4. sene uzamazsa ki bir dönem daha uzayabilir uzamadığını varsayalım 2 senem var benim sınav korkum yok rahatım biraz ama sizi çok iyi anlıyorum hadi hayırlı olsun mezuniyetiniz o zaman