Sivas58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hacim onlisans acik ogretim fakultesini 8 yildir okuyorum hala okumaya devam
darısı senınde basına o zaman



webtrorg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam okula tam alışmışken oldumu şimdi?
okulla adeta bütünleşmişsiniz, büyük bir boşluğa düşeceksiniz haberiniz olsun.
Bu arada profil fotoğrafı harika.
sizin bu soyledıgınızı bana 2 yıl once soylemıs olsaydınız size mezun olayımda ne olursa olsun derdim ama suan siz bu soyledıgınız konuda o kadar haklısınız ki