arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okuldan emekli olcan
tam tamıan 4 asistan hoca eskittim 2 taneside doc oldu 1 adette birlikte okudugumuz asistan arkadasım var



Carillos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayata atılmak için okulun bitmesini beklemek bana kalırsa çok yanlış ve yetersiz bir düşünce.
Planlı programlı hareket edilirse hem iş hem okul gayette oluyor, hele ki r10 gibi bir platforumda üye olan biri fırsatları çok daha iyi yakalayabileceği ve çoğu vatandaşın bilmediklerini bildiği için potansiyeli çok daha yüksek😊
Ama dediğim gibi planlı ve programlı hareket edilmezse ikisinden biri sekteye uğrar, genelde de bu okul olur😊
Hayatınızda başarılar dilerim🙏🏼
hocam ben hem okul hem işi bir arada yurutemedım acıkcası ısten ayrıldıkdan sonrasında kendımı toparladım ve bıtırmem gerektıgıne daha cok inandım