Hayata atılmak için okulun bitmesini beklemek bana kalırsa çok yanlış ve yetersiz bir düşünce.
Planlı programlı hareket edilirse hem iş hem okul gayette oluyor, hele ki r10 gibi bir platforumda üye olan biri fırsatları çok daha iyi yakalayabileceği ve çoğu vatandaşın bilmediklerini bildiği için potansiyeli çok daha yüksek😊
Ama dediğim gibi planlı ve programlı hareket edilmezse ikisinden biri sekteye uğrar, genelde de bu okul olur😊
Hayatınızda başarılar dilerim🙏🏼