Konuya giriş yaptım.



şaka bir yana hocam 7.5 sene nedir ya. Neyse can sağ olsun. Bundan sonraki hayatınızda kaybettiğiniz yılları yakalayıp telafi edecek onlarca fırsat bulursunuz umarım. Yeter ki azimden ödün vermeyin.