bölüm neydi hocam nick mühendis duruyor

bizim okulda olsan hala bitirememiştin, stajı olanlar tek derse giremiyor. Sizinki çok iyiymiş kaç arkadaşımın bu yüzden uzadı okulu.

Hayatınızda başarı dolu yıllar diliyorum