• 30-01-2019, 14:56:19
    #55
    Kendi kakasını yiyen adamdan bahsediyoruz. Her önüne gelen diploma alınca prof olduğunu sanıyor. Neymiş efendim Kur'an bilimsel gerçeğe aykırıymış.

    https://www.youtube.com/watch?v=4WKqg4C6KTs

    Halbu ki o ayette dağların bir direk görevi gördüğü, yeryüzünün sarsılmaması için dağların yaratıldığı söyleniyor. Yoksa gidin evinizi dağın yamacına kurun demiyor. Bunu bile araştırıp öğrenmekten aciz adam sırf farklı bir şey söylemek ve popi olmak adına kendince saçmalıyor.

    Yarın bir gün organ bağışına ihtiyacı olursa bir dangalak kendisine organ bağışlamak isterse ben inanıyorum ki o organı Celal Şengör kabul etmeyecektir.
  • 30-01-2019, 14:56:36
    #56
    Türkiye'nin dünya çapında kabul gören bir bilimadamına değersiz değen adamların değeri şüphelidir.
    Cahillerin alimleri aşağıladığı dönemlerden geçiyoruz.
    Hayatında doğru düzgün hiç bir uzmanlığı olmayan adamlar kendi alanında uzman adamlara küstahça hakaret edebiliyorlar.

    Celal Şengör Türkiye'nin yetiştirdiği en büyük bilim adamlarından biridir.
    Rusya'dan Amerika'ya, İngiltere'den Fransa'ya dünyanın en saygın ve öyle her profesörüm diyen adamın giremediği bilim cemiyetlerinin yıllardan beri üyesidir.

    Dünyanın istediği ülkesinde, istediği her üniversitede kürsü başkanı yapılacak, istediği ülkede üniversitede ders verebilecek kadar uluslararaı saygınlığa sahiptir.
    Buna rağmen hayatını ve bilimsel çalışmalarını Türkiye'de sürdürmektedir. Türk çocuklarını eğitmektedir.

    Şengör gibi bilim insanlar zamanının ötesindeki adamlardır.
    Bu adamların söyledikleri sokaktaki ve forumdaki sıradan adamların hoşuna gitmez çünkü onların kapasiteleri 50-100 sene sonrasını görecek düzeyde değildir.
    Bilim adamları ve toplumdaki önder insanların işlerinden biri de toplumu sarsmak, düşünülmeyeni düşündürmek, ezberleri bozmaktır.
    Şengör de arada bir çıkar bir demeç verir, ve bu konuyu düşünebilecek bilgi birikimine sahip insanların kafasında bir ışık yakar.

    Ama hiç bir konuda doğru düzgün bilgisi olmadan her konuda fikri olan insanlar Şengör'ün söylediklerine karşı uyduruk fikirler üretirler.
    Türkiye'de yıllardır kadavra sorunu var. Tıp öğrencileri dersleri kadavra üzerinde işleyemiyorlar.
    Tıp biliminin ilerlemesi için kadavra ve kadavra incelemeleri çok önemli, adam gömmeyin verin cesetleri tıp fakülteleri incelesin diyor.
    Ben çocukken dünya nüfusu 4 milyardı, Çin ilk kez 1 milyar olan ülkeydi, şimdi Hindistan da 1 milyar. Dünya nüfusu 7,5 milyar.
    Nüfus bu hızla artmaya ve tarım arazileri bu hızla azalmaya devam ederse 50-100 sene içinde ölüleri sıvılaştırıp besin yapalım mı yapmayalım mı tartışması başlayacak.
    Bugün Şengör'ü aşağılamaya çalışan adamların bilim ve insanlık tarihinden haberleri bile yok.

    Asıl adama değersiz diye başlık atan insanların karın ağrısı Şengör'ün insan karbondur demesi.
    Böyle denilince ruh, maneviyat, iman diyenlerin ayağına basmış oluyor.
    İnsanın karbon olmadığını düşünenlere tavsiye 1 hafta potasyum almasınlar.
    1 hafta boyunca kesinlikle vücudunuza potasyum sokmayın ve ruhunuz ve iman gücünüz ile hayatta kalmaya çalışın.
    O zaman anlarsınız insan karbondan mı oluşuyor, maneviyattan, imandan, ruhtan mı oluşuyor.
  • 30-01-2019, 15:15:54
    #57
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kakasını yiyen adamdan bahsediyoruz. Her önüne gelen diploma alınca prof olduğunu sanıyor. Neymiş efendim Kur'an bilimsel gerçeğe aykırıymış.

    https://www.youtube.com/watch?v=4WKqg4C6KTs

    Halbu ki o ayette dağların bir direk görevi gördüğü, yeryüzünün sarsılmaması için dağların yaratıldığı söyleniyor. Yoksa gidin evinizi dağın yamacına kurun demiyor. Bunu bile araştırıp öğrenmekten aciz adam sırf farklı bir şey söylemek ve popi olmak adına kendince saçmalıyor.

    Yarın bir gün organ bağışına ihtiyacı olursa bir dangalak kendisine organ bağışlamak isterse ben inanıyorum ki o organı Celal Şengör kabul etmeyecektir.
    Bu video daha önce de izlemiştim. Celal hoca bilgisiyle ordaki adamı kekelettirdi resmen (daha önce din proflarınıda çokça kez kekelettiğini izledim). Bizim milletimiz bilgi sahibi olmadan yorum sahibi oluyor malesef.
    Kuran ve bilimle çelişen bir sürü ayet daha mevcuttur. Hadislere zaten hiç girmeyeceğim bile. (Bana hangisi diye sormayın ben bu işin uzmanı değilim zaten.)
    Kakasını yeme ile alakalı yaptığı açıklamada bilimsel bir araştırmada yediğini söylemiştir. Tarihte bunun gibi çılgınlık yapan bilim adamları olmasaydı bugün bir sürü icattan mahkum olacaktık.
    Hitap tarzı konusunda hemfikiriz daha yumuşatarak konuşabilir. Ama sonuca baktığımızda doğruları konuşuyor.
    Bazı insanlar çağının ötesinde yaşar. Celal hocanın anlattıklarını eğer yaşarda görürsek 30-50 sene sonra tekrar dinlediğimizde heee bu adam ne doğru konuşuyor diyeceğiz.
  • 30-01-2019, 15:17:56
    #58
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'nin dünya çapında kabul gören bir bilimadamına değersiz değen adamların değeri şüphelidir.
    Cahillerin alimleri aşağıladığı dönemlerden geçiyoruz.
    Hayatında doğru düzgün hiç bir uzmanlığı olmayan adamlar kendi alanında uzman adamlara küstahça hakaret edebiliyorlar.

    Celal Şengör Türkiye'nin yetiştirdiği en büyük bilim adamlarından biridir.
    Rusya'dan Amerika'ya, İngiltere'den Fransa'ya dünyanın en saygın ve öyle her profesörüm diyen adamın giremediği bilim cemiyetlerinin yıllardan beri üyesidir.

    Dünyanın istediği ülkesinde, istediği her üniversitede kürsü başkanı yapılacak, istediği ülkede üniversitede ders verebilecek kadar uluslararaı saygınlığa sahiptir.
    Buna rağmen hayatını ve bilimsel çalışmalarını Türkiye'de sürdürmektedir. Türk çocuklarını eğitmektedir.

    Şengör gibi bilim insanlar zamanının ötesindeki adamlardır.
    Bu adamların söyledikleri sokaktaki ve forumdaki sıradan adamların hoşuna gitmez çünkü onların kapasiteleri 50-100 sene sonrasını görecek düzeyde değildir.
    Bilim adamları ve toplumdaki önder insanların işlerinden biri de toplumu sarsmak, düşünülmeyeni düşündürmek, ezberleri bozmaktır.
    Şengör de arada bir çıkar bir demeç verir, ve bu konuyu düşünebilecek bilgi birikimine sahip insanların kafasında bir ışık yakar.

    Ama hiç bir konuda doğru düzgün bilgisi olmadan her konuda fikri olan insanlar Şengör'ün söylediklerine karşı uyduruk fikirler üretirler.
    Türkiye'de yıllardır kadavra sorunu var. Tıp öğrencileri dersleri kadavra üzerinde işleyemiyorlar.
    Tıp biliminin ilerlemesi için kadavra ve kadavra incelemeleri çok önemli, adam gömmeyin verin cesetleri tıp fakülteleri incelesin diyor.
    Ben çocukken dünya nüfusu 4 milyardı, Çin ilk kez 1 milyar olan ülkeydi, şimdi Hindistan da 1 milyar. Dünya nüfusu 7,5 milyar.
    Nüfus bu hızla artmaya ve tarım arazileri bu hızla azalmaya devam ederse 50-100 sene içinde ölüleri sıvılaştırıp besin yapalım mı yapmayalım mı tartışması başlayacak.
    Bugün Şengör'ü aşağılamaya çalışan adamların bilim ve insanlık tarihinden haberleri bile yok.

    Asıl adama değersiz diye başlık atan insanların karın ağrısı Şengör'ün insan karbondur demesi.
    Böyle denilince ruh, maneviyat, iman diyenlerin ayağına basmış oluyor.
    İnsanın karbon olmadığını düşünenlere tavsiye 1 hafta potesyum almasınlar.
    1 hafta boyunca kesinlikle 1 hafta boyunca vücudunuza potasyum sokmayın ve ruhunuz ve iman gücünüz ile hayatta kalmaya çalışın.
    O zaman anlarsınız insan karbondan mı oluşuyor, maneviyattan, imandan, ruhtan mı oluşuyor.
    Yazdığım yorumların hepsini okumadıysan tekrar gözden geçir sonra tekrar yorum yaz eğer vaktin müsaitse. Felsefe yaptığımı kimseyi karalamaya çalışmadığımı görürsün. Karalayanlar tepki gösterenlerde savunanlar kadar çıkmış ama olsun her şeyi açık şekilde konuşacağız ki doğruları bilelim gerçekleri görelim gizlide kalmasın. Tabii ki konuşacağız sende öyle yapmışsın ama kızmaya nefret etmeye gerekte olmamalı.



    İnsanların sevgisinin gerçekliği nedir?


    https://www.youtube.com/watch?v=B5LOXsBnadg
  • 30-01-2019, 15:22:35
    #59
    dev
    Kurumsal Üye
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi kakasını yiyen adamdan bahsediyoruz. Her önüne gelen diploma alınca prof olduğunu sanıyor. Neymiş efendim Kur'an bilimsel gerçeğe aykırıymış.

    https://www.youtube.com/watch?v=4WKqg4C6KTs

    Halbu ki o ayette dağların bir direk görevi gördüğü, yeryüzünün sarsılmaması için dağların yaratıldığı söyleniyor. Yoksa gidin evinizi dağın yamacına kurun demiyor. Bunu bile araştırıp öğrenmekten aciz adam sırf farklı bir şey söylemek ve popi olmak adına kendince saçmalıyor.

    Yarın bir gün organ bağışına ihtiyacı olursa bir dangalak kendisine organ bağışlamak isterse ben inanıyorum ki o organı Celal Şengör kabul etmeyecektir.
    Çalıştığı üniversiteler
    • Collège de France, Fransa – "Misafir Profesör"
    • Oxford Üniversitesi, İngiltere – "Misafir Profesör"
    • Kaliforniya Teknoloji Enstitüsü, ABD – "Misafir Profesör"
    • Salzburg Üniversitesi, Avusturya – "Misafir Profesör"
    • İstanbul Teknik Üniversitesi – "Öğretim Üyesi"
    Ödülleri

    Londra Jeoloji Cemiyeti, Başkanlık Ödülü (1984)
    • TÜBİTAK, Bilim Ödülü (1986)
    • Neuchâtel Üniversitesi Fen Fakültesi, Şeref Bilim Doktoru (Docteur ès sciences honoris causa) (1988)
    • Kültür Bakanlığı, Bilgi Çağı Ödülü (1991)
    • Fransız Fizik Cemiyeti ve École Normale Supérieure Vakfı, Rammal Madalyası (1994)
    • Collège de France Madalyası (1998)
    • Londra Jeoloji Cemiyeti, Bigsby Madalyası (1999)
    • Guztav-Steinman Madalyası (2010)
    • Arthur Holmes Madalyonu
    Evet evet popi olmak icin saçmalıyor.
  • 30-01-2019, 15:25:56
    #60
    birileri övmeyi büyütmeyi ne çok seviyorsunuz. Sanırım milli hastalığımız bu
  • 30-01-2019, 15:51:43
    #61
    Sıkıntımız çok büyük. Şu başlıktaki belli başlı bazı kişilerin yorumları; ülkemizin neden bilim&teknoloji ve uygarlık seviyemizin çok çok uzun bir süre gelişmesinin imkansız olduğunun çok kısa ve net bir özeti. Üzücü tabi.
    Atatürk'ün bu zihniyetleri gittiği yerde görmeme ihtimali yok. O yüzden öbür tarafa gittiğimizde yaratıcının ardından, Atatürk'e verecek çok ciddi bir hesabımız olacak. Ne söylese hakkı.
  • 30-01-2019, 15:55:25
    #62
    Kendi benliğinizi görerek bütünleşmeye başladığınız zaman video da olduğu gibi Ronaldo görüp hayret eden sevinen insanlar gibi olacaksınız. Hepimiz yaşlı adam kılığına girdik hiç kimse gerçek yüzünü göstermiyor ve bilmiyor. Ben size Ronaldo olduğunuzu söylüyorum siz ise bana bir kişinin yaptığı çalışmaları falan sıralıyorsunuz komik olmayın.

    Değersiz şeyler demiyorum yanlış anlamayın tabii ki çok değerli çalışmalardır ama ben size o kadar çalışmak zorunda kalmadan ne kadar zengin olduğunuzu anlatmaya çabalıyorum. Felsefi şeyler olduğu kadar gerçeği ilgilendiren şeylerdir, düşüncede ne kadar iyi insan olduğunuzu anlatmakla yetinmiyorum. Bilmediğiniz çok şey var. Ben size cahil diyor muyum demiyorum öğrenmenizi istiyorum.

    Gerçekleri kimse size söylemeyecek isterseniz evrenin diğer ucuna gidecek kadar teknoloji geliştirin bunu siz öğrenmelisiniz. Sizi boş bilgilerle dolduracaklar kobay olarak kullanacaklar sahip olduğunuz verilen bilgileri nasıl kullanmanız gerektiğini yine size başkaları söyleyecek. Sizler modern dünyanın gelişmiş köleleri olma yolunda hızla ilerliyorsunuz.

    Size ne kadar bilgi edindiğinizi hatırlatarak bundan gurur duymanızı söyleyecekler. Önce sizi aşağılayacaklar bakın o kimse neler neler biliyor yapıyor sen de kimsin be adam diyerek hor görecekler istedikleri kıvama sokunca sizi istedikleri kalıba sokmaya hazır hale getirecekler. Dünya daha iyi bir noktaya gitmiyor siz de öyle. Evrenin sonu yaklaştı ve artık uyanmanız gerekiyor çok acil. Zamanın bol olduğunu düşünüyorsunuz ama yanılıyorsunuz bugün sizin için bir şey değişmediyse! yarın da değişmeyecek diğer gün yine değişmeyecek.
  • 30-01-2019, 16:44:54
    #63
    Üyeliği durduruldu
    bknz : sevdin formatı eyledin viran

    Bura ekşi sözlük mü la? Bu nasıl bir başlık ?

    Troller mağaradan çıkmış anlaşılan.. Uzun bir süredir yoktu.