Kendi benliğinizi görerek bütünleşmeye başladığınız zaman video da olduğu gibi Ronaldo görüp hayret eden sevinen insanlar gibi olacaksınız. Hepimiz yaşlı adam kılığına girdik hiç kimse gerçek yüzünü göstermiyor ve bilmiyor. Ben size Ronaldo olduğunuzu söylüyorum siz ise bana bir kişinin yaptığı çalışmaları falan sıralıyorsunuz komik olmayın.

Değersiz şeyler demiyorum yanlış anlamayın tabii ki çok değerli çalışmalardır ama ben size o kadar çalışmak zorunda kalmadan ne kadar zengin olduğunuzu anlatmaya çabalıyorum. Felsefi şeyler olduğu kadar gerçeği ilgilendiren şeylerdir, düşüncede ne kadar iyi insan olduğunuzu anlatmakla yetinmiyorum. Bilmediğiniz çok şey var. Ben size cahil diyor muyum demiyorum öğrenmenizi istiyorum.

Gerçekleri kimse size söylemeyecek isterseniz evrenin diğer ucuna gidecek kadar teknoloji geliştirin bunu siz öğrenmelisiniz. Sizi boş bilgilerle dolduracaklar kobay olarak kullanacaklar sahip olduğunuz verilen bilgileri nasıl kullanmanız gerektiğini yine size başkaları söyleyecek. Sizler modern dünyanın gelişmiş köleleri olma yolunda hızla ilerliyorsunuz.

Size ne kadar bilgi edindiğinizi hatırlatarak bundan gurur duymanızı söyleyecekler. Önce sizi aşağılayacaklar bakın o kimse neler neler biliyor yapıyor sen de kimsin be adam diyerek hor görecekler istedikleri kıvama sokunca sizi istedikleri kalıba sokmaya hazır hale getirecekler. Dünya daha iyi bir noktaya gitmiyor siz de öyle. Evrenin sonu yaklaştı ve artık uyanmanız gerekiyor çok acil. Zamanın bol olduğunu düşünüyorsunuz ama yanılıyorsunuz bugün sizin için bir şey değişmediyse! yarın da değişmeyecek diğer gün yine değişmeyecek.