Bir bilim insanı TÜRK değil ise hristiyan, ateist, musevi vb. olabiliyor sıkıntı yok çünkü sonuçta TÜRK değil..
Ama gel gelelim TÜRK ancak Müslüman değil ise ver yansın... Ne gavurluğu kalıyor ne insanlığı..
Arkadaşlar din insanın kendi kendine yaşadığı bir olgudur. Kimse seninle, benimle, onunla, bununla aynı dini paylaşma zorunda değil ki; mensubu olduğum İslamiyet dini buna en güzel örnekleri barındırıyor. Dinde zorlama yok..
Celal ŞENGÖR gibi şu ülkede 100 tane daha adam olsa inan bana İslamiyet daha düzgün, daha doğru ve daha rahat yaşanırdı..
Türkiye'de adamın ateistliğini veya hayata bakış açısını eleştirenlerin %99'u bu adamın bildiği kadar bilmiyor islamiyeti..