• 30-01-2019, 08:58:33
    #37
    talihsiz açıklamalar yapmış .
    deprem tahminleri gibi buda gol olmadı
  • 30-01-2019, 09:12:35
    #38
    üleknin %90'ından fazlası belki müslüman olan ülkede bu tür konuşmalar yapıp desteklenmesi devede pire..
  • 30-01-2019, 09:16:02
    #39
    mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üleknin %90'ından fazlası belki müslüman olan ülkede bu tür konuşmalar yapıp desteklenmesi devede pire..
    Yüzde 90 kendini müslüman zannedenlerdir anca. Artık günümüz müslümanları da sorgular oldu. Çevrem de çok insan müslümanlıkdan deistliğe geçti. Mesela ben de kendimi müslüman sananlardanım ama celal şengörü destekliyorum.
  • 30-01-2019, 09:27:30
    #40
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzde 90 kendini müslüman zannedenlerdir anca. Artık günümüz müslümanları da sorgular oldu. Çevrem de çok insan müslümanlıkdan deistliğe geçti. Mesela ben de kendimi müslüman sananlardanım ama celal şengörü destekliyorum.
    Müslümanlık tanımı Türkiye'de; elhamdülillah Bende geçen samimi bir arkadaşa deistim ben dedim şakasına ne deistin diyor deistim deistim *** diyorum *** ne değiştin diyor bu açıklayana kadar böyle uzadı şasına ha Bir de hayırlı cumalar var başka da yok yeterki bir bahane bul
  • 30-01-2019, 09:36:44
    #41
    Açıklamalarınin içeriğine bakıldığında insandaki duyguyu aldığınızda, her şeyi bilimle açıklayabileceginizi düşündüğünüzde geriye sadece et parçasının hatta onun da kalmadığının en açık örneğinin ortada duruyor...ibretlik..adam hiçbir güzel duyguya sevgiye yer bırakmıyor hayatında.

    Askerler aradığında telefonda ayakta dururum diyecek kadar asker sevgisi -darbe sevgisi mı desek- olan birinin her söylemi nefret ve sevgisizlik saciyirsa, her söyleminde millete hakaret varsa bilim adamı olmuş olmasının bir değeri yok bence.hsni güzel bir söz var, okumuş ama adam olamamış...

    Ayrıca, kendisini destekleyenler samimiyse vücutlarını üniversiteye bağışlamalı ve çocuklarına bir mezar yerinin olmaması gerektiğini arkalarından hayırla yaad etmemelerini, olursa mezarlarınin ziyaret edilmemesi gerektiğini ifade etmeleri samimiyetleri açısından gereklidir diye düşünüyorum...
  • 30-01-2019, 10:00:19
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İnsanımız ne kadar cüretkar ve bilgisiz. Bir şahsın değersiz olduğu gerçeği demek ne demek. Bir insana değersiz demek kimin haddine. (Celal Şengörü Savunmuyorum)
  • 30-01-2019, 10:16:36
    #43
    ister felsefik açıdan düşüneyim ister bilimsel açıdan. Orda yatan VUCUT TAMAMI ile değersiz bir kalıntı bunda haksız bir yan bulamıyorum. Adam annemin değeri de ölünce bende bitti dememiş annesinin vucudu ile ilgili yorum yapmış.
  • 30-01-2019, 10:24:09
    #44
    Bir bilim insanı TÜRK değil ise hristiyan, ateist, musevi vb. olabiliyor sıkıntı yok çünkü sonuçta TÜRK değil..

    Ama gel gelelim TÜRK ancak Müslüman değil ise ver yansın... Ne gavurluğu kalıyor ne insanlığı..

    Arkadaşlar din insanın kendi kendine yaşadığı bir olgudur. Kimse seninle, benimle, onunla, bununla aynı dini paylaşma zorunda değil ki; mensubu olduğum İslamiyet dini buna en güzel örnekleri barındırıyor. Dinde zorlama yok..

    Celal ŞENGÖR gibi şu ülkede 100 tane daha adam olsa inan bana İslamiyet daha düzgün, daha doğru ve daha rahat yaşanırdı..

    Türkiye'de adamın ateistliğini veya hayata bakış açısını eleştirenlerin %99'u bu adamın bildiği kadar bilmiyor islamiyeti..
  • 30-01-2019, 10:41:29
    #45
    mahirtaha adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ister felsefik açıdan düşüneyim ister bilimsel açıdan. Orda yatan VUCUT TAMAMI ile değersiz bir kalıntı bunda haksız bir yan bulamıyorum. Adam annemin değeri de ölünce bende bitti dememiş annesinin vucudu ile ilgili yorum yapmış.
    Şu zihniyeti idrak etmekte büyük zorluk çeken arkadaşlarımız var resmen.

    Doan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir bilim insanı TÜRK değil ise hristiyan, ateist, musevi vb. olabiliyor sıkıntı yok çünkü sonuçta TÜRK değil..

    Ama gel gelelim TÜRK ancak Müslüman değil ise ver yansın... Ne gavurluğu kalıyor ne insanlığı..

    Arkadaşlar din insanın kendi kendine yaşadığı bir olgudur. Kimse seninle, benimle, onunla, bununla aynı dini paylaşma zorunda değil ki; mensubu olduğum İslamiyet dini buna en güzel örnekleri barındırıyor. Dinde zorlama yok..

    Celal ŞENGÖR gibi şu ülkede 100 tane daha adam olsa inan bana İslamiyet daha düzgün, daha doğru ve daha rahat yaşanırdı..

    Türkiye'de adamın ateistliğini veya hayata bakış açısını eleştirenlerin %99'u bu adamın bildiği kadar bilmiyor islamiyeti..
    Fazla mükemmeldi

    siirvehikaye adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Ayrıca, kendisini destekleyenler samimiyse vücutlarını üniversiteye bağışlamalı ve çocuklarına bir mezar yerinin olmaması gerektiğini arkalarından hayırla yaad etmemelerini, olursa mezarlarınin ziyaret edilmemesi gerektiğini ifade etmeleri samimiyetleri açısından gereklidir diye düşünüyorum...
    Kendim adına konuşursam, birebir bunu yapmayı düşünüyorum.
    Eğer çoluk çocuğa karışmış olursam da, yad etme kısmı kendi insaf ve keyiflerine kalmış bir durum. Özgür irade sonuçta.