ister felsefik açıdan düşüneyim ister bilimsel açıdan. Orda yatan VUCUT TAMAMI ile değersiz bir kalıntı bunda haksız bir yan bulamıyorum. Adam annemin değeri de ölünce bende bitti dememiş annesinin vucudu ile ilgili yorum yapmış.
Şu zihniyeti idrak etmekte büyük zorluk çeken arkadaşlarımız var resmen.
Bir bilim insanı TÜRK değil ise hristiyan, ateist, musevi vb. olabiliyor sıkıntı yok çünkü sonuçta TÜRK değil..
Ama gel gelelim TÜRK ancak Müslüman değil ise ver yansın... Ne gavurluğu kalıyor ne insanlığı..
Arkadaşlar din insanın kendi kendine yaşadığı bir olgudur. Kimse seninle, benimle, onunla, bununla aynı dini paylaşma zorunda değil ki; mensubu olduğum İslamiyet dini buna en güzel örnekleri barındırıyor. Dinde zorlama yok..
Celal ŞENGÖR gibi şu ülkede 100 tane daha adam olsa inan bana İslamiyet daha düzgün, daha doğru ve daha rahat yaşanırdı..
Türkiye'de adamın ateistliğini veya hayata bakış açısını eleştirenlerin %99'u bu adamın bildiği kadar bilmiyor islamiyeti..
Fazla mükemmeldi
Ayrıca, kendisini destekleyenler samimiyse vücutlarını üniversiteye bağışlamalı ve çocuklarına bir mezar yerinin olmaması gerektiğini arkalarından hayırla yaad etmemelerini, olursa mezarlarınin ziyaret edilmemesi gerektiğini ifade etmeleri samimiyetleri açısından gereklidir diye düşünüyorum...
Kendim adına konuşursam, birebir bunu yapmayı düşünüyorum.
Eğer çoluk çocuğa karışmış olursam da, yad etme kısmı kendi insaf ve keyiflerine kalmış bir durum. Özgür irade sonuçta.