Açıklamalarınin içeriğine bakıldığında insandaki duyguyu aldığınızda, her şeyi bilimle açıklayabileceginizi düşündüğünüzde geriye sadece et parçasının hatta onun da kalmadığının en açık örneğinin ortada duruyor...ibretlik..adam hiçbir güzel duyguya sevgiye yer bırakmıyor hayatında.
Askerler aradığında telefonda ayakta dururum diyecek kadar asker sevgisi -darbe sevgisi mı desek- olan birinin her söylemi nefret ve sevgisizlik saciyirsa, her söyleminde millete hakaret varsa bilim adamı olmuş olmasının bir değeri yok bence.hsni güzel bir söz var, okumuş ama adam olamamış...
Ayrıca, kendisini destekleyenler samimiyse vücutlarını üniversiteye bağışlamalı ve çocuklarına bir mezar yerinin olmaması gerektiğini arkalarından hayırla yaad etmemelerini, olursa mezarlarınin ziyaret edilmemesi gerektiğini ifade etmeleri samimiyetleri açısından gereklidir diye düşünüyorum...