Sıkıntımız çok büyük. Şu başlıktaki belli başlı bazı kişilerin yorumları; ülkemizin neden bilim&teknoloji ve uygarlık seviyemizin çok çok uzun bir süre gelişmesinin imkansız olduğunun çok kısa ve net bir özeti. Üzücü tabi.
Atatürk'ün bu zihniyetleri gittiği yerde görmeme ihtimali yok. O yüzden öbür tarafa gittiğimizde yaratıcının ardından, Atatürk'e verecek çok ciddi bir hesabımız olacak. Ne söylese hakkı.