• 06-01-2019, 14:29:06
    #46
    Bu gün kardeşim ile birlikte tamponu söktük, içine giren ablem panjurunu yerine oturttuk onda sıkıntı yok sadece sol farın demekki alt ayağında çatlak var buhar alıyor. Onuda çıkma alırım yada silikon ile halletmeye çalışırım. Tramersiz aracı tramer olarak ekleme yaparsam baya bir sorun yaşarım. Umarım haklı da çıkarım durumdan ki daha sonra da yaşanan hasarı şişirip benim araca yazmazlar.
  • 06-01-2019, 15:22:47
    #47
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dedigimi tam olarak anlamamissiniz. Ben sinyal ver serit degistir demiyorum. Sinyal vermis adamin mesafesi varken inadina gaza basip serit degistirmesine engel olunmasina diyorum. Tabiki sinyal verip serit degistir kaza yap oyle birsey degil. Inadina hizlanip serit degistirmeye engel olan kisiler icin konusuyorum. Zaten kamera goruntuleri var artik arac iclerinde. Benim anlattigim durumlarda sadece goruntu ile bile ne demek istedigimi anlarsiniz.
    Farketmez bu dediğiniz de trafik kurallarında yeri olmayan bir şey. Ben şeridim de gidiyorum yanımdaki adam sinyal verdi önüme geçmeye çalışıyor bende gıcıklık yapıyorum gaza basıyorum yol vermiyorum bu durum adamın yinede şeridime geçip kazaay sebebiyet vermesini gerektirmez. Ben gaza basıp hızlanıyorsam yol vermiyorsam yan şeritteki adam da frene basar önümden değil arka taraftan şerit değiştirir.
  • 06-01-2019, 16:53:32
    #48
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Farketmez bu dediğiniz de trafik kurallarında yeri olmayan bir şey. Ben şeridim de gidiyorum yanımdaki adam sinyal verdi önüme geçmeye çalışıyor bende gıcıklık yapıyorum gaza basıyorum yol vermiyorum bu durum adamın yinede şeridime geçip kazaay sebebiyet vermesini gerektirmez. Ben gaza basıp hızlanıyorsam yol vermiyorsam yan şeritteki adam da frene basar önümden değil arka taraftan şerit değiştirir.
    yurtdışında bu şekilde yaparsan kasten adam öldürmeye teşebbüsten yargilanirsin. hele bir de kamera varsa aracta, ki cogu ulkede zorunlu artik direk suclusun. trafikte saygi onemlidir, sizin gibi düşünenler yüzünden trafik duzelmiyor. adama 1 saniye yol verseniz birseyiniz eksilmez. sinyal vermeyi lütfen olarak gördüğümüz zaman birşeyler değişir bu ülkede.
  • 06-01-2019, 17:25:51
    #49
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurtdışında bu şekilde yaparsan kasten adam öldürmeye teşebbüsten yargilanirsin. hele bir de kamera varsa aracta, ki cogu ulkede zorunlu artik direk suclusun. trafikte saygi onemlidir, sizin gibi düşünenler yüzünden trafik duzelmiyor. adama 1 saniye yol verseniz birseyiniz eksilmez. sinyal vermeyi lütfen olarak gördüğümüz zaman birşeyler değişir bu ülkede.
    İnsanları tanımadan " sizin gibiler " yorumunu yapmayın yanılırsınız. Ben sadece sizin söylediğinizin trafik kurallarında karşılığı olmadığını söylüyorum aksini düşünüyorsanız kuralların yer aldığı maddelerde ispatlayın. Buraya kadar dediklerim yazılı kurallar buradan sonrası ise saygı sevgi kurallarıdır ki o kurallara göre de sizin örnek verdiğiniz davranış tamamen yakışıksız bir davranıştır. Başta söylediğimi sonda da söliyim insanları tanımadan 2 cümle yazı ile " sizin gibi " ile başlayan cümleler kurmayın.
  • 06-01-2019, 17:32:14
    #50
    Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu gün kaza yaptım, yağışlı bir havada önüme kıran birine arkadan çarptım ve görselde net bir şekilde anlaşılabilir. Sadece benim aklıma takılan bazı sorular var bu konuda bilgim olmadığı için belki durum bilgisi olanlar vardır ve yardımcı olurlar. Kaza da karşı taraf ''sinyal vermeyerek önüne kırarak kurtarırım düşüncesiyle geçmek istedim.'' dedi fren mesafesi yoktu çünkü anlık kırma oldu. Ne kadar frene bassam da biraz dokundurdum. Çok fazla bir hasar yok, benim tamponun ön ablemin bulunduğu panjurun dişlikleri kırılarak içeri girdi. Karşı tarafında tamponunun sağ kısmının dişliği attı onda da pek bir şey yok. Sorularım şunlar.
    • Karşı taraf rapor tutanağın da suçlu olduğunu beyan etti arkadan çarptığım için suçlu bulunur muyum ?
    • Karşı taraf suçlu bulunduğunda benim hasarımın kaydı tramerime işliyor mu ?
    • Karşı taraf eğer haklı ben ise suçlu bulunursam şayet karşı tarafın hasarı benim tramerime ekleniyor mu ?


    Aslında yan taraftaki arkadaş hatalı. Fakat sizin böyle bir durumda fren yapıp kurtarabileceğiniz hızda olmanızı bekliyorlar ama hatalı olsanız bile 9da1 anca olur diye düşünüyorum. Yerinizde olsam tutanak tutturmadan bu işi çözerim. Arayın adamı, vermesin kaskoya. Sizin aracınıza da hasar raporu yansıyacak. Ülkede hasar raporunun ne kadar saçma bir şekilde önemli olduğunu biliyorsunuz...
  • 06-01-2019, 17:40:34
    #51
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanları tanımadan " sizin gibiler " yorumunu yapmayın yanılırsınız. Ben sadece sizin söylediğinizin trafik kurallarında karşılığı olmadığını söylüyorum aksini düşünüyorsanız kuralların yer aldığı maddelerde ispatlayın. Buraya kadar dediklerim yazılı kurallar buradan sonrası ise saygı sevgi kurallarıdır ki o kurallara göre de sizin örnek verdiğiniz davranış tamamen yakışıksız bir davranıştır. Başta söylediğimi sonda da söliyim insanları tanımadan 2 cümle yazı ile " sizin gibi " ile başlayan cümleler kurmayın.
    haklısınız özür dilerim.
  • 06-01-2019, 17:49:32
    #52
    Beyaz araç suçlu değil mi ? Oraya girceksen şeridi değişceksin. Değişemediysen pas geçicen bildiğim kadarıyla.
  • 06-01-2019, 18:31:29
    #53
    tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karsı araca sizin sigortanızdan işlem yapılırsa tramere eklenir Ancak detay sorgusunda zaten işlemin karsıya yapıldıgı belli oluyor. Şuanki resimde takip mesafesinden dolayı siz haksız sayılmazsınız cünki önünüzdeki araç henüz şeride giriş yapmamış sizin seridinizi isgal etmiş o yüzden sizlik bir durum yok geçmiş olsun


    Yanlışssınız ben kaza yaptım haklıydım arecım sıfır qasqai 2018 model yaptırmadım tramer girmesin diye ufak bi kaza karşı taraf sigortadan kaskodan yaptırmış karşı tarafın sigortası beni aradı heklı görünüyorsunuz arabanızı yaptırmak istermisiniiz dedi yok dedim.Kaldı öyle yani benim araçta tramer veya devam eden sib sigorta bulgi işlem sisteminde bi veri çıkmıyor


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
  • 06-01-2019, 19:12:34
    #54
    [QUOTE=HidrojenWEB;1074310549]Yanlışssınız ben kaza yaptım haklıydım arecım sıfır qasqai 2018 model yaptırmadım tramer girmesin diye ufak bi kaza karşı taraf sigortadan kaskodan yaptırmış karşı tarafın sigortası beni aradı heklı görünüyorsunuz arabanızı yaptırmak istermisiniiz dedi yok dedim.Kaldı öyle yani benim araçta tramer veya devam eden sib sigorta bulgi işlem sisteminde bi veri çıkmıyor

    hocam siz haklı oldugunuz için çıkmıyor bende aynı şeyi belirttim Haksız olsanız ve sizin sigortanızdan onarım yapılsa sizin tramer kaydınıza karşıya yapılan ödeme işleniyor