Kaza yaptım, Sizce kim hatalı
71
●2.799
- 06-01-2019, 14:29:06Bu gün kardeşim ile birlikte tamponu söktük, içine giren ablem panjurunu yerine oturttuk onda sıkıntı yok sadece sol farın demekki alt ayağında çatlak var buhar alıyor. Onuda çıkma alırım yada silikon ile halletmeye çalışırım. Tramersiz aracı tramer olarak ekleme yaparsam baya bir sorun yaşarım. Umarım haklı da çıkarım durumdan ki daha sonra da yaşanan hasarı şişirip benim araca yazmazlar.
- 06-01-2019, 15:22:47Farketmez bu dediğiniz de trafik kurallarında yeri olmayan bir şey. Ben şeridim de gidiyorum yanımdaki adam sinyal verdi önüme geçmeye çalışıyor bende gıcıklık yapıyorum gaza basıyorum yol vermiyorum bu durum adamın yinede şeridime geçip kazaay sebebiyet vermesini gerektirmez. Ben gaza basıp hızlanıyorsam yol vermiyorsam yan şeritteki adam da frene basar önümden değil arka taraftan şerit değiştirir.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2019, 16:53:32yurtdışında bu şekilde yaparsan kasten adam öldürmeye teşebbüsten yargilanirsin. hele bir de kamera varsa aracta, ki cogu ulkede zorunlu artik direk suclusun. trafikte saygi onemlidir, sizin gibi düşünenler yüzünden trafik duzelmiyor. adama 1 saniye yol verseniz birseyiniz eksilmez. sinyal vermeyi lütfen olarak gördüğümüz zaman birşeyler değişir bu ülkede.ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2019, 17:25:51İnsanları tanımadan " sizin gibiler " yorumunu yapmayın yanılırsınız. Ben sadece sizin söylediğinizin trafik kurallarında karşılığı olmadığını söylüyorum aksini düşünüyorsanız kuralların yer aldığı maddelerde ispatlayın. Buraya kadar dediklerim yazılı kurallar buradan sonrası ise saygı sevgi kurallarıdır ki o kurallara göre de sizin örnek verdiğiniz davranış tamamen yakışıksız bir davranıştır. Başta söylediğimi sonda da söliyim insanları tanımadan 2 cümle yazı ile " sizin gibi " ile başlayan cümleler kurmayın.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2019, 17:32:14Serkanalaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında yan taraftaki arkadaş hatalı. Fakat sizin böyle bir durumda fren yapıp kurtarabileceğiniz hızda olmanızı bekliyorlar ama hatalı olsanız bile 9da1 anca olur diye düşünüyorum. Yerinizde olsam tutanak tutturmadan bu işi çözerim. Arayın adamı, vermesin kaskoya. Sizin aracınıza da hasar raporu yansıyacak. Ülkede hasar raporunun ne kadar saçma bir şekilde önemli olduğunu biliyorsunuz... - 06-01-2019, 17:40:34haklısınız özür dilerim.ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-01-2019, 18:31:29tayfunTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlışssınız ben kaza yaptım haklıydım arecım sıfır qasqai 2018 model yaptırmadım tramer girmesin diye ufak bi kaza karşı taraf sigortadan kaskodan yaptırmış karşı tarafın sigortası beni aradı heklı görünüyorsunuz arabanızı yaptırmak istermisiniiz dedi yok dedim.Kaldı öyle yani benim araçta tramer veya devam eden sib sigorta bulgi işlem sisteminde bi veri çıkmıyor
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi - 06-01-2019, 19:12:34[QUOTE=HidrojenWEB;1074310549]Yanlışssınız ben kaza yaptım haklıydım arecım sıfır qasqai 2018 model yaptırmadım tramer girmesin diye ufak bi kaza karşı taraf sigortadan kaskodan yaptırmış karşı tarafın sigortası beni aradı heklı görünüyorsunuz arabanızı yaptırmak istermisiniiz dedi yok dedim.Kaldı öyle yani benim araçta tramer veya devam eden sib sigorta bulgi işlem sisteminde bi veri çıkmıyor
hocam siz haklı oldugunuz için çıkmıyor bende aynı şeyi belirttim Haksız olsanız ve sizin sigortanızdan onarım yapılsa sizin tramer kaydınıza karşıya yapılan ödeme işleniyor

