[QUOTE=HidrojenWEB;1074310549]Yanlışssınız ben kaza yaptım haklıydım arecım sıfır qasqai 2018 model yaptırmadım tramer girmesin diye ufak bi kaza karşı taraf sigortadan kaskodan yaptırmış karşı tarafın sigortası beni aradı heklı görünüyorsunuz arabanızı yaptırmak istermisiniiz dedi yok dedim.Kaldı öyle yani benim araçta tramer veya devam eden sib sigorta bulgi işlem sisteminde bi veri çıkmıyor
hocam siz haklı oldugunuz için çıkmıyor bende aynı şeyi belirttim Haksız olsanız ve sizin sigortanızdan onarım yapılsa sizin tramer kaydınıza karşıya yapılan ödeme işleniyor