iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yurtdışında bu şekilde yaparsan kasten adam öldürmeye teşebbüsten yargilanirsin. hele bir de kamera varsa aracta, ki cogu ulkede zorunlu artik direk suclusun. trafikte saygi onemlidir, sizin gibi düşünenler yüzünden trafik duzelmiyor. adama 1 saniye yol verseniz birseyiniz eksilmez. sinyal vermeyi lütfen olarak gördüğümüz zaman birşeyler değişir bu ülkede.
İnsanları tanımadan " sizin gibiler " yorumunu yapmayın yanılırsınız. Ben sadece sizin söylediğinizin trafik kurallarında karşılığı olmadığını söylüyorum aksini düşünüyorsanız kuralların yer aldığı maddelerde ispatlayın. Buraya kadar dediklerim yazılı kurallar buradan sonrası ise saygı sevgi kurallarıdır ki o kurallara göre de sizin örnek verdiğiniz davranış tamamen yakışıksız bir davranıştır. Başta söylediğimi sonda da söliyim insanları tanımadan 2 cümle yazı ile " sizin gibi " ile başlayan cümleler kurmayın.