Bu gün kaza yaptım, yağışlı bir havada önüme kıran birine arkadan çarptım ve görselde net bir şekilde anlaşılabilir. Sadece benim aklıma takılan bazı sorular var bu konuda bilgim olmadığı için belki durum bilgisi olanlar vardır ve yardımcı olurlar. Kaza da karşı taraf ''sinyal vermeyerek önüne kırarak kurtarırım düşüncesiyle geçmek istedim.'' dedi fren mesafesi yoktu çünkü anlık kırma oldu. Ne kadar frene bassam da biraz dokundurdum. Çok fazla bir hasar yok, benim tamponun ön ablemin bulunduğu panjurun dişlikleri kırılarak içeri girdi. Karşı tarafında tamponunun sağ kısmının dişliği attı onda da pek bir şey yok. Sorularım şunlar.
- Karşı taraf rapor tutanağın da suçlu olduğunu beyan etti arkadan çarptığım için suçlu bulunur muyum ?
- Karşı taraf suçlu bulunduğunda benim hasarımın kaydı tramerime işliyor mu ?
- Karşı taraf eğer haklı ben ise suçlu bulunursam şayet karşı tarafın hasarı benim tramerime ekleniyor mu ?
Aslında yan taraftaki arkadaş hatalı. Fakat sizin böyle bir durumda fren yapıp kurtarabileceğiniz hızda olmanızı bekliyorlar ama hatalı olsanız bile 9da1 anca olur diye düşünüyorum. Yerinizde olsam tutanak tutturmadan bu işi çözerim. Arayın adamı, vermesin kaskoya. Sizin aracınıza da hasar raporu yansıyacak. Ülkede hasar raporunun ne kadar saçma bir şekilde önemli olduğunu biliyorsunuz...