Farketmez bu dediğiniz de trafik kurallarında yeri olmayan bir şey. Ben şeridim de gidiyorum yanımdaki adam sinyal verdi önüme geçmeye çalışıyor bende gıcıklık yapıyorum gaza basıyorum yol vermiyorum bu durum adamın yinede şeridime geçip kazaay sebebiyet vermesini gerektirmez. Ben gaza basıp hızlanıyorsam yol vermiyorsam yan şeritteki adam da frene basar önümden değil arka taraftan şerit değiştirir.
yurtdışında bu şekilde yaparsan kasten adam öldürmeye teşebbüsten yargilanirsin. hele bir de kamera varsa aracta, ki cogu ulkede zorunlu artik direk suclusun. trafikte saygi onemlidir, sizin gibi düşünenler yüzünden trafik duzelmiyor. adama 1 saniye yol verseniz birseyiniz eksilmez. sinyal vermeyi lütfen olarak gördüğümüz zaman birşeyler değişir bu ülkede.