Dedigimi tam olarak anlamamissiniz. Ben sinyal ver serit degistir demiyorum. Sinyal vermis adamin mesafesi varken inadina gaza basip serit degistirmesine engel olunmasina diyorum. Tabiki sinyal verip serit degistir kaza yap oyle birsey degil. Inadina hizlanip serit degistirmeye engel olan kisiler icin konusuyorum. Zaten kamera goruntuleri var artik arac iclerinde. Benim anlattigim durumlarda sadece goruntu ile bile ne demek istedigimi anlarsiniz.
Farketmez bu dediğiniz de trafik kurallarında yeri olmayan bir şey. Ben şeridim de gidiyorum yanımdaki adam sinyal verdi önüme geçmeye çalışıyor bende gıcıklık yapıyorum gaza basıyorum yol vermiyorum bu durum adamın yinede şeridime geçip kazaay sebebiyet vermesini gerektirmez. Ben gaza basıp hızlanıyorsam yol vermiyorsam yan şeritteki adam da frene basar önümden değil arka taraftan şerit değiştirir.