Bu gün kardeşim ile birlikte tamponu söktük, içine giren ablem panjurunu yerine oturttuk onda sıkıntı yok sadece sol farın demekki alt ayağında çatlak var buhar alıyor. Onuda çıkma alırım yada silikon ile halletmeye çalışırım. Tramersiz aracı tramer olarak ekleme yaparsam baya bir sorun yaşarım. Umarım haklı da çıkarım durumdan ki daha sonra da yaşanan hasarı şişirip benim araca yazmazlar.