İnsanları tanımadan " sizin gibiler " yorumunu yapmayın yanılırsınız. Ben sadece sizin söylediğinizin trafik kurallarında karşılığı olmadığını söylüyorum aksini düşünüyorsanız kuralların yer aldığı maddelerde ispatlayın. Buraya kadar dediklerim yazılı kurallar buradan sonrası ise saygı sevgi kurallarıdır ki o kurallara göre de sizin örnek verdiğiniz davranış tamamen yakışıksız bir davranıştır. Başta söylediğimi sonda da söliyim insanları tanımadan 2 cümle yazı ile " sizin gibi " ile başlayan cümleler kurmayın.